Τους στόχους, τη στρατηγική για το 2012, καθώς και τη νέα πρωτοβουλία «Δες Καθαρά», παρουσίασε ο νέος CEO της ΜΤΝ κ. Pieter Verkade σε δημοσιογραφική διάσκεψη. Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της ΜΤΝ, κ. Pieter Verkade, παρουσίασε την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011 τα σχέδια και τους στόχους της εταιρίας για το 2012, κατά τη διάρκεια ενημερωτικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε για τους εκπροσώπους Τύπου στο ανακαινισμένο κεντρικό κατάστημα της ΜΤΝ.
Ο κ. Verkade και οι συνεργάτες του, Στέφανη Μηνά, Chief Marketing Officer και Γιώργος Καραβέλλας, General Manager Retail Sales, έκαναν έναν σύντομο απολογισμό του 2011, παρουσίασαν τα 26 καταστήματα ΜΤΝ, τη μεγαλύτερη ιδιόκτητη αλυσίδα σημείων πώλησης ολοκληρωμένων λύσεων τεχνολογίας στην Κύπρο, μίλησαν για το αναβαθμισμένο τηλεπικοινωνιακό δίκτυο της εταιρίας, ενώ αναφέρθηκαν στη στρατηγική της ΜΤΝ για το 2012, καθώς και στη νέα πρωτοβουλία της εταιρίας, «Δες Καθαρά».
«Δες καθαρά και θα δεις ΜΤΝ»
«Με την πρωτοβουλία μας, “Δες Καθαρά”, ενθαρρύνουμε τους καταναλωτές να υπερβούν προκαταλήψεις και στερεότυπα του παρελθόντος και να αναλάβουν οι ίδιοι το “παιχνίδι” των αποφάσεων στην κινητή τηλεφωνία», δήλωσε ο κ. Verkade.
Με τη σειρά της, η Στέφανη Μηνά σημείωσε ότι «σκοπός της πρωτοβουλίας της ΜΤΝ “Δες Καθαρά” είναι να ενθαρρύνουμε τον καταναλωτή να αξιοποιήσει τη δύναμη που έχει: Να ενημερώνεται αναλυτικά, να συγκρίνει εξαντλητικά τις πιθανές επιλογές, ώστε να οδηγείται υπεύθυνα και ανεπηρέαστα στις σωστές αποφάσεις. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι έχουμε τα καλύτερα πακέτα της αγοράς, ότι διαθέτουμε τις καλύτερες λύσεις, τις καλύτερες χρεώσεις για κλήσεις και δεδομένα αλλά και προϊοντικές εκπτώσεις. Προκαλούμε όλους να σκεφτούν, να συγκρίνουν και να αποφασίσουν. Να δουν καθαρά. Το “Δες Καθαρά” είναι μια πλατφόρμα που θα συνεχιστεί και θα διευρυνθεί γιατί ταυτίζεται με το σκοπό και τις αξίες της ΜΤΝ», δήλωσε.
Η ΜΤΝ πρωταγωνιστεί στις τηλεπικοινωνιακές εξελίξεις στην Κύπρο
Η ανάληψη των καθηκόντων του κ. Verkade σηματοδοτεί το ξεκίνημα μιας νέας εποχής ανάπτυξης για την ΜΤΝ Κύπρου και υπογραμμίζει την πρόθεση της εταιρίας να πρωταγωνιστήσει στις τηλεπικοινωνιακές και τεχνολογικές εξελίξεις στη χώρα. Η νέα περίοδος ενισχύεται από τα σταθερά ανοδικά αποτελέσματα σε αριθμό συνδρομητών, που φτάνουν τους 280.000, αλλά και έσοδα, που πρόκειται να φτάσουν κοντά στα 100.000.000 ευρώ για το 2011.
Για το 2012, η ΜΤΝ σχεδιάζει να προσφέρει υπηρεσίες δεδομένων σε υψηλότερες ταχύτητες και χαμηλές τιμές, ανταποκρινόμενη στη δύσκολη οικονομική συγκυρία και στις ανάγκες τόσο των εταιρικών, όσο και των οικιακών πελατών. Παράλληλα, θα εισάγει στην Κύπρο πρωτοποριακές υπηρεσίες και προϊόντα, όπως το HSDPA+, ενώ θα επενδύσει σε εξειδικευμένες υπηρεσίες mobile internet και δεδομένων.
Ο κ. Verkade επιβεβαίωσε την εμπιστοσύνη της εταιρίας στην οικονομία της Κύπρου. «Ως ένας από τους μεγαλύτερους επενδυτές στη χώρα, εκφράζουμε την εμπιστοσύνη μας στις δυνατότητες της κυπριακής οικονομίας σε ταραγμένους καιρούς. Υποστηρίζουμε κάθε προσπάθεια που σκοπό έχει να αντιμετωπίσει και να υπερβεί την παρούσα δύσκολη κατάσταση», είπε χαρακτηριστικά.
«Δες Καθαρά»: Διασκέδαση στο The Mall of Cyprus και κοινωνική προσφορά σε συνεργασία με τον ΠΑΣΥΚΑΦ
Η πρωτοβουλία «Δες Καθαρά» παίρνει αυτές τις ημέρες δύο όψεις: μία εορταστική και μία βαθιά ανθρώπινη:
- Στο Mall of Cyprus θα εγκατασταθεί μια μοναδική κατασκευή με τέσσερα μεγάλα panel με παραμορφωτικούς καθρέφτες και οπτικές απάτες που θα προσφέρει άφθονο γέλιο και διασκέδαση στους επισκέπτες, στο πνεύμα των γιορτών.
- Για κάθε like στη σελίδα της ΜΤΝ στο Facebook και κάνοντας «share» ένα ενημερωτικό βίντεο για την προσπάθεια του ΠΑΣΥΚΑΦ να παρέχει στήριξη στους καρκινοπαθείς και τις οικογένειες τους, η ΜΤΝ προσφέρει στον Σύνδεσμο 2 ευρώ.