Το μπελά του βρήκε.. το Γραφείο Επιτρόπου Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΓΕΡΗΕΤ) αφού το τελευταίο καιρό, δέχεται πολλά παραπόνα από καταναλωτές για χρεώσεις που αφορούν τη λήψη σύντομων μηνυμάτων (SMS) στα κινητά τους τηλέφωνα. Το γεγονός αυτό ανάγκασε το ΓΕΡΗΕΤ να προχωρήσει σε έκδοση ανακοίνωσης, όπου εφίσταται η προσοχή των καταναλωτών, προτρέποντας τους να διαβάζουν προσεκτικά τους όρους συμμετοχής και τις χρεώσεις διαφόρων υπηρεσιών που επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν αποστέλλοντας σύντομο μήνυμα (SMS) προς τετραψήφιους αριθμούς. Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση << Η εγγραφή σε τέτοιες υπηρεσίες ενδεχομένως να καθιστά αυτόματα τους καταναλωτές συνδρομητές των εν λόγω υπηρεσιών, με αποτέλεσμα να χρεώνονται όχι μόνο όταν οι ίδιοι επιθυμούν να στείλουν μήνυμα προς τέτοιες υπηρεσίες αλλά και για το εκάστοτε μήνυμα, που πιθανώς να παραλαμβάνουν στο κινητό τους από τις συγκεκριμένες εταιρείες. Οι καταναλωτές προτρέπονται να απευθύνονται στους παροχείς κινητής τηλεφωνίας με τους οποίους είναι συμβεβλημένοι, και να ζητούν πληροφορίες για τη διαδικασία ακύρωσης και απενεργοποίησης των εν λόγω συνδρομητικών υπηρεσιών, εάν και όταν το επιθυμούν >>.