Η νέα viral καμπάνια του Tinder με τίτλο «Dump Your Ex’s Memories» έχει προκαλέσει ενθουσιασμό στα κοινωνικά δίκτυα, συνδυάζοντας το χιούμορ με τη συναισθηματική… αποφόρτιση. Η δημοφιλής εφαρμογή γνωριμιών δημιούργησε μια ευρηματική “Μονάδα Απόρριψης Συναισθηματικών Αποσκευών” – ένα σκουπιδιάρικο φορτηγό επανασχεδιασμένο ειδικά για να δέχεται αντικείμενα που θυμίζουν παλιούς έρωτες και πρώην σχέσεις. Ο σκοπός είναι απλός αλλά βαθιά συμβολικός: οι χρήστες καλούνται να «ξεφορτωθούν» αναμνηστικά που συνδέονται με ψεύτικες υποσχέσεις και κρύες αναμνήσεις.
Η πρωτοβουλία αυτή έχει ήδη ταξιδέψει σε διάφορες πόλεις, προκαλώντας έντονη αντίδραση στα social media. Πολλοί χρήστες ανέβασαν φωτογραφίες και βίντεο με το φορτηγό, εκφράζοντας ενθουσιασμό αλλά και νοσταλγία. Στο Instagram, η σελίδα @officialsocialsamosa ανάρτησε εικόνες γράφοντας: «Η εταιρεία μετέτρεψε ένα σκουπιδιάρικο σε ‘Μονάδα Απόρριψης Συναισθηματικών Αποσκευών’, καλώντας τον κόσμο να πετάξει ψεύτικες υποσχέσεις και παγωμένες αναμνήσεις».
Οι αντιδράσεις είναι ανάμεικτες, με κάποιους να αποθεώνουν την πρωτοτυπία – «Αυτό είναι απλά φοβερό! Ποιος το σκέφτηκε;» – ενώ άλλοι σχολιάζουν με σαρκασμό, «Κι από την καρδιά πώς τα πετάς;» ή «Περάστε κι από Γκουργκάον, κ. σκουπιδιάρη!». Το hashtag της καμπάνιας έχει γίνει viral, και το γενικό κλίμα δείχνει πως το κοινό συνδέεται έντονα με το μήνυμα. Με χιούμορ και δημιουργικότητα, το Tinder κατάφερε να αγγίξει μια κοινή ανθρώπινη εμπειρία: τον αποχωρισμό και την ανάγκη να προχωρήσουμε μπροστά.