31.2 C
Athens
Τρίτη, 23 Ιουνίου, 2026
More

    Το πρώτο διαφημιστικό του Samsung Galaxy S II κάνει… μπλουμ!

    Όλες οι τεχνολογικές εξελίξεις στο Google News!
    Ακολουθήστε το Digitallife.gr για νέα, gadgets και όλες τις εξελίξεις της ψηφιακής ζωής.
    Add as preferred source on Google


    Χμμ… Χμμ… Να το πρώτο διαφημιστικό για το νέο Android smartphone της Samsung, που, όπως και να έχει, είναι χαριτωμένο, αλλά στο τέλος κάνει… μούσκεμα τη συσκευή. Τι συμβαίνει;  Στο spot της κορεατικής εταιρείας για το Galaxy S II ένα παιδάκι βλέπει ένα χρυσόψαρο στην οθόνη της συσκευής και το περνάει για αληθινό (έτσι η Samsung θέλει να διαφημίσει τα εντυπωσιακά χρώματα της Super Amoled οθόνης των 4.27 ιντσών). Η συνέχεια, βέβαια, δεν είναι και τόσο καλή για το τηλέφωνο, καθώς το κοριτσάκι παίρνει το Samsung Galaxy S ΙΙ και το ρίχνει μέσα στη… γυάλα με το άλλο της χρυσόψαρο! Το μήνυμα ότι η οθόνη είναι καλή το πήραμε, αλλά… τι γίνεται με τη συσκευή; Μάλλον δύσκολο να δουλέψει μετά από το… μπλουμ. Η Samsung, πάντως, προειδοποιεί κατά τη διάρκεια της διαφήμισης: “Δεν είναι αδιάβροχο. Αν το ρίξετε στο νερό, αυτό μπορεί να το καταστρέψει”. Γιατί δεν το είπατε βρε και στο κοριτσάκι; Κρίμα δεν είναι;

    Related Articles

    1 ΣΧΟΛΙΟ

    τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    15,400ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles