Η Spotify επιβεβαίωσε επίσημα ότι σχεδιάζει να λανσάρει ένα ακόμη πιο ακριβό πακέτο από το Premium, το οποίο ονομάζεται προς το παρόν “Supremium”. Το σχέδιο αυτό θα προσφέρει υψηλότερη ποιότητα streaming και βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης.
Η Spotify ανακοίνωσε ότι έφτασε τους 246 εκατομμύρια συνδρομητές επί πληρωμή το δεύτερο τρίμηνο του έτους (Απρίλιος – Ιούνιος), αυξημένους κατά 12% σε σύγκριση με το Q2 του 2023. Η εταιρεία πρόσθεσε 7 εκατομμύρια συνδρομητές σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, αριθμός 1 εκατομμύριο υψηλότερος από τις προσδοκίες, με αποτέλεσμα η μετοχή της Spotify να αυξηθεί κατά 14%.
Ο συνολικός αριθμός των μηνιαίων ενεργών χρηστών ανέρχεται πλέον σε 626 εκατομμύρια, 14% περισσότερους σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Spotify, Daniel Ek, δήλωσε ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί δωρεάν πακέτα με διαφημίσεις σε αναπτυσσόμενες αγορές, καθώς η “συμμετοχή φαίνεται διαφορετική σε αυτές τις αγορές, όπως και τα κανάλια απόκτησης τους και η μετατροπή τους σε πληρωτές μπορεί να είναι πιο αργή”. Η Spotify σκοπεύει να ενισχύσει τις διαφημιστικές της προσπάθειες σε αυτές τις περιοχές και να προσθέσει περισσότερα προνόμια στην δωρεάν προσφορά.