23.2 C
Athens
Παρασκευή, 18 Απριλίου, 2025
More

    Social media: Οι 10 κορυφαίες πλατφόρμες του 2023

    Τα social media έχουν μπει για τα καλά στην καθημερινότητά μας τα τελευταία χρόνια και σίγουρα παρουσιάζει ενδιαφέρον να δούμε ποια έχουν καταφέρει να βρεθούν στις κορυφαίες θέσεις των προτιμήσεων των χρηστών του διαδικτύου. Κάποια από αυτά που βρέθηκαν στην κορυφή τη λίστας το 2023 μπορεί να σας εκπλήξουν, αφού αρκετοί είναι αυτοί που δε θεωρούν το YouTube, για παράδειγμα, μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

    Η Lifesight.io όμως, μια εταιρεία έρευνας marketing, τοποθετεί το YouTube σε αυτήν την κατηγορία και το αποκαλεί την κορυφαία πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης με βάση τον αριθμό των επισκέψεων. Πέρυσι, η γνωστή υπηρεσία κατέγραψε 1,35 τρισεκατομμύρια επισκέψεις, αυξημένες κατά 80,49% από τα 263,3 δισεκατομμύρια που επισκέφτηκαν την πλατφόρμα το 2019. Στο 67%, η πλειοψηφία των επισκεπτών του YouTube είναι άνδρες και σχεδόν το 70% βλέπουν βίντεο στις κινητές συσκευές τους.

    Δείτε, στη συνέχεια, τις 10 κορυφαίες πλατφόρμες social media του 2023:

    1. Το YouTube φιλοξένησε 1.35 τρισεκατομμύρια επισκέπτες το 2023.
    2. Με 216,4 δισεκατομμύρια επισκέπτες πέρυσι, το Facebook είχε έναν πολύ μέτριο πενταετή ρυθμό ανάπτυξης, της τάξεως του 15,33% και βρέθηκε στη δεύτερη θέση.
    3. Η ανδροκρατούμενη πλατφόρμα X (πρώην Twitter) είχε 112,9 δισεκατομμύρια επισκέψεις πέρυσι, από 41,6 δισεκατομμύρια το 2019. Πάνω από το 77% των επισκεπτών βλέπουν το X στις κινητές συσκευές τους.
    4. Το Instagram – μια άλλη πλατφόρμα με επίκεντρο τα κινητά με πλειοψηφία ανδρών χρηστών, μέτρησε 87.3 δισεκατομμύρια επισκέψεις το 2023, μια αύξηση 62.40% σε σχέση με το 2019.
    5. Το Reddit – μια ακόμη ανδροκρατούμενη πλατφόρμα με επίκεντρο τα κινητά που διαθέτει περιεχόμενο με γνώμονα την κοινότητα, κατάφερε να βρεθεί στη λίστα.
    6. Η αμφιλεγόμενη -τουλάχιστον για τους Αμερικανούς- πλατφόρμα TikTok είδε τον αριθμό των επισκέψεων να αυξάνεται πάνω από 60 φορές μεταξύ 2019 και 2023.
    7. What’sApp: Κι όμως, ένας μεγάλος αριθμός χρηστών PC χρησιμοποιείται για την επικοινωνία του το μέσο της Meta.
    8. Η επαγγελματική πλατφόρμα δικτύωσης LinkedIn είχε 20,5 δισεκατομμύρια επισκέψεις πέρυσι.
    9. Η πλατφόρμα streaming Twitch μέτρησε 20 δισεκατομμύρια επισκέπτες το 2023, κυρίως άνδρες και κινητά.
    10. To Quora κατάφερε α μπει στη δεκάδα με 19 δισεκατομμύρια επισκέψεις, καθώς η πλατφόρμα μοιράζεται γνώσεις και μεταδίδει πληροφορίες.

    Σημειώνεται ότι, ενώ το YouTube προσέλκυσε τον μεγαλύτερο αριθμό επισκεπτών το 2023, ένας από τους μεγαλύτερους ρυθμούς ανάπτυξης στο είδος κατά την πενταετία 2019-2023 ανήκε στο TikTok. Με ρυθμό ανάπτυξης κατά τη διάρκεια των πέντε ετών που έφτασε το εκπληκτικό 6015%, ο μεγάλος “παίκτης” κοινωνικών είδε τον αριθμό των επισκέψεων να αυξάνεται από 0,7 δισεκατομμύρια το 2019 σε 41,8 δισεκατομμύρια πέρυσι.

    Ελένη Σαραντάκη
    Ελένη Σαραντάκη
    Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    15,200ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles