Τα σχέδιά της να συνδυάσει το Hulu και το Disney Plus σε μια εφαρμογή streaming έκανε γνωστά η Disney. Κατά τη διάρκεια παρουσίασης των κερδών της εταιρείας για το 2ο τρίμηνο, ο διευθύνων σύμβουλος Bob Iger ανακοίνωσε ότι η Disney πρόκειται να δημιουργήσει «εμπειρία μίας εφαρμογής» στις ΗΠΑ και δήλωσε ότι παράλληλα αυξάνει την τιμή του προγράμματος χωρίς διαφημίσεις, το οποίο κοστίζει σήμερα 10,99 δολάρια το μήνα.
«Ενώ συνεχίζουμε να προσφέρουμε το Disney plus Hulu και το ESPN plus ως αυτόνομες επιλογές, αυτή είναι μια λογική εξέλιξη των προσφορών DTC (direct-to-consumer) που θα παρέχουν μεγαλύτερες ευκαιρίες στους διαφημιζόμενους, δίνοντας παράλληλα στους συνδρομητές πακέτων πρόσβαση σε πιο ισχυρό και βελτιωμένο περιεχόμενο, με αποτέλεσμα τη μεγαλύτερη αφοσίωση του κοινού και μια πιο ενοποιημένη εμπειρία streaming», είπε ο Iger.
Και συνέχισε: «Εν τω μεταξύ, οι αλλαγές τιμολόγησης που έχουμε ήδη εφαρμόσει έχουν αποδειχθεί επιτυχημένες. Σχεδιάζουμε να ορίσουμε υψηλότερη τιμή για το πακέτο χωρίς διαφημίσεις αργότερα φέτος που θα αντικατοπτρίζει καλύτερα την αξία του περιεχομένου μας».
Παρά το γεγονός ότι το Disney Plus σημείωσε μικρότερη από την αναμενόμενη απώλεια των 659 εκατομμυρίων δολαρίων, έχασε 4 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο για συνολικά 157,8 εκατομμύρια. Αυτό είναι ένα πιθανό σημάδι ότι οι αυξήσεις των τιμών έχουν αρχίσει να αντισταθμίζουν την απώλεια συνδρομητών.