27.8 C
Athens
Σάββατο, 27 Ιουνίου, 2026
More

    Παίζοντας μουσική με Game Boy!

    Όλες οι τεχνολογικές εξελίξεις στο Google News!
    Ακολουθήστε το Digitallife.gr για νέα, gadgets και όλες τις εξελίξεις της ψηφιακής ζωής.
    Add as preferred source on Google


    Ναι έχεις ακούσει για τα συγκροτήματα που ενσωματώνουν ήχους από game boy στα τραγούδια τους, έχεις δει όμως ποτέ να παίζουν ολόκληρο κομμάτι με τη συγκεκριμένη συσκευή της Nintendo; Καλά διάβασες. Ο Γερμανός λάτρης του Game Boy Sebastian Bender έφτιαξε μουσικό κομμάτι με όργανο την αγαπημένη του κονσόλα. Το κομμάτι που ανέβηκε στο Youtube στις 6 Απριλίου του 2011, έχει κι όλας σημειώσει τεράστια επιτυχία (που μεταφράζεται σε πάνω από 200.000 χτυπήματα!). Το βίντεο προσπαθεί να συναγωνιστεί το already classic “Beat it” που ανέβασε πέρσυ ένας άλλος μουσικός του Gameboy και έχει πάνω από 1 εκατομμύριο hits. Εσύ μόνο gaming ξέρεις να κάνεις με το Xbox και το PS3;

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    15,400ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles