Ένα βήμα ακόμα πιο κοντά στους πελάτες της έρχεται η PrimeTel, με ένα νέο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών που πρόσθεσε πρόσφατα στο δίκτυο της στην περιοχή της Δερύνειας (Λεωφόρος Ελευθερίας 11), ανεβάζοντας έτσι συνολικά στα οκτώ, τα σημεία πώλησης της εταιρείας παγκύπρια.
Η δημιουργία του νέου κέντρου εξυπηρέτησης πελατών στην συγκεκριμένη περιοχή, στοχεύει στην διευκόλυνση των πελατών της εταιρείας, έτσι ώστε να μπορούν εύκολα και χωρίς καμιά απολύτως ταλαιπωρία, να αναβαθμίσουν τις υπηρεσίες τους, να ενημερωθούν για νέες προσφορές, νέες υπηρεσίες και να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους.