Τη διεξαγωγή ενός νέου εξειδικευμένου προγράμματος κατάρτισης με τίτλο «Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για αύξηση πωλήσεων» ανακοίνωσε πρόσφατα η Socialway Academy. Το εν λόγω εκπαιδευτικό πρόγραμμα που είναι διάρκειας 14 Ωρών, και επιχορηγείται από την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού (ΑΝΑΔ) σχεδόν το σύνολο του κόστους του, απευθύνεται σε επιχειρηματίες που διαχειρίζονται μόνοι τους τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της επιχείρησης τους, σε επαγγελματίες στον κλάδο του Ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, καθώς και σε Διευθυντές πωλήσεων και μάρκετινγκ που θέλουν να βελτιστοποιήσουν τη στρατηγική της εταιρείας τους στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Μέσω του εξειδικευμένου αυτού σεμιναρίου που θα πραγματοποιηθεί στις 4 & 11 Οκτωβρίου από τις 8:00 – 17:00 και αποτελεί ένα συνδυασμό θεωρίας και πρακτικής άσκησης που παρέχει μια νέα οπτική γωνία στρατηγικής προσέγγισης μάρκετινγκ Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, οι συμμετέχοντες θα «μάθουν τα μυστικά» για το πώς μπορούν:
– Να καθορίζουν τις ρυθμίσεις και την πολιτική ασφάλειας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ).
– Να καθορίζουν Στρατηγικό πλάνο ενεργειών.
– Να δημιουργήσουν διαφημίσεις για την αύξηση, αναγνωρισιμότητας, αλληλεπίδρασης, πωλήσεων και αύξηση ενδιαφερομένων στα προϊόντα ή υπηρεσίες.
– Να αξιολογούν την απόδοση των ενεργειών τους με γνώμονα τους επιχειρηματικούς στόχους που θέτουν.
Ειδικότερα, μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:
– Να δημιουργούν πλάνο ενεργειών
– Nα προσεγγίζουν στρατηγικά τα Μέσα κοινωνικής Δικτύωσης
– Να δημιουργούν αποδοτικό περιεχόμενο για ΜΚΔ
– Να προσεγγίζουν σωστά τις διαφημιστικές καμπάνιες στα ΜΚΔ
– Να αναλύουν την απόδοση των ενεργειών τους.
– Να διακρίνουν νέες ευκαιρίες προώθησης της δουλειάς τους.
– Να αξιολογούν ενέργειες με συγκεκριμένους δείκτες απόδοσης.
Εισηγητής του Προγράμματος: ένας καταξιωμένος «expert» από το χώρο του Digital Marketing στην Κύπρο
Εισηγητής του προγράμματος θα είναι ο κ. Ορέστης Μιχαήλ, ένας καταξιωμένος expert στο χώρο του Digital Marketing με μακρά θητεία και εξειδίκευση στον τομέα της στρατηγικής Social Media Marketing. Τα τελευταία 14 χρόνια ενασχολήθηκε ενεργά, σε καθημερινή βάση, με το σχεδιασμό και την επιτυχή εκτέλεση στρατηγικών μάρκετινγκ Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης εκατοντάδων μικρομεσαίων εταιρειών.
Η ενασχόλησή του στον τομέα του Social Media Marketing ξεκίνησε το 2009, όταν είχε την ευκαιρία να εργαστεί ως Social Media Marketer, παράλληλα με τις μεταπτυχιακές του σπουδές, στη Διοίκηση Επιχειρήσεων στις ΗΠΑ.
Έχοντας εκπαίδευση και υπόβαθρο στο business μάρκετινγκ, γρήγορα «μυήθηκε» στο Digital Marketing και ξεκίνησε το πρώτο του εγχείρημα δημιουργώντας το 1ο Social Media Agency στην Κύπρο το 2010, το Fanpage Garage.
Ο Ορέστης Μιχαήλ, ηγήθηκε επίσης ως συντονιστής του πρώτου Ακαδημαϊκού Διπλώματος Digital Marketing που εγκρίθηκε από το Υπουργείο Παιδείας της Κύπρου, και προσφέρεται από το Cyprus College από το 2015, στο οποίο ο ίδιος έχει διδάξει επί σειρά ετών μάρκετινγκ στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και στο διαδίκτυο.