16.2 C
Athens
Σάββατο, 19 Απριλίου, 2025
More

    Με το ζόρι διαφημίσεις! Μήπως οι χρήστες θα “αποχαιρετήσουν” το Instagram;

    Το Instagram έχει βάλει σκοπό να αναγκάσει τους χρήστες να σταματήσουν το “scrolling”, με έναν τρόπο που έχει προκαλέσει αρκετή δυσαρέσκεια.

    Συγκεκριμένα, η γνωστή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης της Meta δοκιμάζει τα “διαλείμματα για διαφημίσεις” που θα κάνουν τον χρήστη να σταματήσει και να δει μια διαφήμιση για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, πριν μπορέσει να συνεχίσει την περιήγηση.

    Ορισμένοι χρήστες έχουν αναφέρει στο X και το Reddit ότι έχουν τη νέα λειτουργία στους λογαριασμούς τους, και ο εκπρόσωπος του Instagram Matthew Tye επιβεβαίωσε στο The Verge ότι η δοκιμή πράγματι συμβαίνει. Το Instagram της Meta ήδη δείχνει χορηγούμενες διαφημίσεις και αναρτήσεις στο περιεχόμενο που περιηγείστε -τόσο στην αρχική σελίδα όσο και στα reels. Ωστόσο, οι διαφημίσεις που δεν μπορούν να παρακαμφθούν, όπως συμβαίνει στο YouTube, μπορεί να είναι ενοχλητικές. Ορισμένοι χρήστες τις αποκαλούν “σκουπίδια”!

    “Ας γίνει γνωστό σε οποιονδήποτε στέλεχος του Instagram ότι αυτή είναι μια φρικτή απόφαση, αν προχωρήσετε με αυτή,” έγραψε ένας χρήστης. “Είμαι ήδη άρρωστος από τον αριθμό των διαφημίσεων που δείχνει το Instagram, αλλά αυτό; Αυτό είναι επόμενο επίπεδο.”

    Συνεχίζοντας αναφέρει: “Πρώτα αυτές οι εταιρείες εφαρμόζουν το γρήγορο scrolling και τα άμεσα χτυπήματα ντοπαμίνης, κάνοντας την ανθρώπινη προσοχή χειρότερη από αυτή ενός χρυσόψαρου και τώρα θέλουν να το αλλάξουν επειδή αυτό έβλαψε τις δικές τους προβολές διαφημίσεων; Λέω όχι.” Ο εν λόγω χρήστης αντιμετώπισε το “διάλειμμα για διαφήμιση” όταν περιηγούνταν σε αναρτήσεις στην αρχική σελίδα. Εξήγησαν ότι μετά από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα περιήγησης, ένα εικονίδιο “διάλειμμα διαφήμισης” εμφανίστηκε στο κάτω μέρος της οθόνης με ένα χρονόμετρο που τους έλεγε πόσο χρόνο πρέπει να κοιτάξουν τη διαφήμιση μέχρι να μπορέσουν να αρχίσουν να περιηγούνται ξανά.

    Κάποιος στο X μοιράστηκε ότι “η εφαρμογή κυριολεκτικά με σταμάτησε από το να συνεχίσω να περιηγούμαι πέρα από αυτή τη διαφήμιση, κάτι που μου φαίνεται εντελώς τρελό.”

    Όταν πάτησαν το κουμπί πληροφοριών, ένα παράθυρο έλεγε “τα διαλείμματα διαφημίσεων είναι ένας νέος τρόπος να βλέπεις διαφημίσεις στο Instagram. Μερικές φορές μπορεί να χρειαστεί να δεις μια διαφήμιση πριν μπορέσεις να συνεχίσεις την περιήγηση.” Ένα άλλο άτομο στο Reddit δήλωσε ότι αυτή η ενημέρωση θα ήταν η “τελευταία σταγόνα” για αυτούς με το Instagram.

    Ελένη Σαραντάκη
    Ελένη Σαραντάκη
    Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    15,200ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles