17.8 C
Athens
Σάββατο, 19 Απριλίου, 2025
More

    Ιστορική αλλαγή σε WhatsApp και Messenger! Ανοίγει η “πόρτα” σε third-party apps

    Η Meta, ο αμερικάνικος τεχνολογικός γίγαντας του Mark Zuckerberg, ανακοίνωσε τα σχέδιά της να ενσωματώσει υπηρεσίες μηνυμάτων τρίτων στις δημοφιλείς πλατφόρμες της, WhatsApp και Messenger, προκειμένου να συμμορφωθεί με τον Νόμο για τις Ψηφιακές Αγορές (DMA) της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

    Με τη νέα αυτή δυνατότητα, οι χρήστες στην Ευρώπη θα μπορούν να διαχειρίζονται συνομιλίες από διάφορες εφαρμογές μηνυμάτων μέσα από μια ενιαία διεπαφή, βελτιώνοντας τη συνδεσιμότητα και την εμπειρία χρήστη. Βάσει των νέων κανονισμών, οι χρήστες θα έχουν την επιλογή να συνδυάζουν συνομιλίες από υπηρεσίες τρίτων σε ένα ενιαίο inbox ή να τις διατηρούν οργανωμένες ξεχωριστά σε μια ειδική ενότητα με την ονομασία “Τρίτες συνομιλίες.” Η επίσημη ανακοίνωση της Meta τόνισε ότι αυτή η ενσωμάτωση στοχεύει στην απλοποίηση της επικοινωνίας, τηρώντας παράλληλα τις απαιτήσεις της ΕΕ.

    Επιπλέον, η Meta θα προσθέσει νέες ειδοποιήσεις εντός εφαρμογής για να ενημερώνει τους χρήστες όταν υπάρχουν συνομιλίες με εφαρμογές τρίτων. Αυτή η εξέλιξη είναι μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της Meta για την απλοποίηση των ρυθμίσεων ενσωμάτωσης, διευκολύνοντας τη σύνδεση με άλλες πλατφόρμες μηνυμάτων. Επίσης, η Meta σχεδίασε λειτουργίες για απαντήσεις σε μηνύματα, προσθήκη αντιδράσεων και εμφάνιση ενδείξεων πληκτρολόγησης και ανάγνωσης ειδικά για συνομιλίες τρίτων. Ανακοίνωσε επίσης ότι η ενσωμάτωση ομαδικών συνομιλιών και βιντεοκλήσεων βρίσκεται υπό ανάπτυξη σε Messenger και WhatsApp, με αναμενόμενη κυκλοφορία το 2025 και 2027 αντίστοιχα.

    Ο Νόμος για τις Ψηφιακές Αγορές, που θα τεθεί σε ισχύ στις 7 Μαρτίου 2024, χαρακτηρίζει τη Meta ως “πύλη” μαζί με πέντε άλλες τεχνολογικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Apple, Google, Amazon, Microsoft και ByteDance (TikTok). Αυτές οι εταιρείες πρέπει να αποδείξουν τη συμμόρφωσή τους με το DMA και να υποβάλουν λεπτομερείς εκθέσεις που περιγράφουν τα μέτρα τους για τη διασφάλιση του δίκαιου ανταγωνισμού στην ψηφιακή αγορά. Ο DMA στοχεύει στη δημιουργία πιο δίκαιων και ανταγωνιστικών αγορών στον ψηφιακό τομέα εντός της ΕΕ, καθιερώνοντας νέους κανόνες για τις μεγάλες πλατφόρμες και παρέχοντας ενισχυμένα δικαιώματα σε ευρωπαϊκές επιχειρήσεις και τελικούς χρήστες.

    Ελένη Σαραντάκη
    Ελένη Σαραντάκη
    Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    15,200ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles