Σύμφωνα με έρευνα που έγινε στην Αγγλία από την εταιρεία “Digital Clarity” σε 1300 νέους ηλικίας κάτω των 25 ετών, 8 στους 10 ερωτηθέντες απάντησαν ότι χρησιμοποιούν το twitter, το facebook και γενικά εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης και chatting, για να σχολιάσουν όλα όσα βλέπουν στην μικρή οθόνη με τους φίλους τους. Η συγκεκριμένη τάση δεν έχει περάσει απαρατήρητη από τους τηλεοπτικούς σταθμούς που τη χρησιμοποιούν για να ανεβάσουν τη θεαματικότητά τους. Ανάλογη μελέτη που έγινε στις ΗΠΑ για λογαριασμό της yahoo κατέγραψε ότι 86% των χρηστών Smartphones επικοινωνούν μεταξύ τους κατά τη διάρκεια παρακολούθησης TV.
Το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι ότι όσοι απάντησαν στην έρευνα θεωρούν το σχολιασμό διασκεδαστικό αφού μεταξύ άλλων τους επιτρέπει να επικροτήσουν -αν βλέπουν Ράδιο Αρβύλα- ή να βγάλουν τα απωθημένα τους -αν βλέπουν κάποιον πολιτικό να λέει «μαζί τα φάγαμε».
Σε κάθε περίπτωση η συγκεκριμένη τάση θεωρείται ότι οδηγεί σε μία νέα μορφή τηλεόρασης η οποία είναι περισσότερο διαδραστική, ενδιαφέρουσα και κοινωνική και αυτό είναι κάτι που θα ενδυναμωθεί στο μέλλον, αφού πολλοί κατασκευαστές (Samsung, LG, Phillips, Panasonic, Sony, Sharp κλπ) ενσωματώνουν πλέον τις συγκεκριμένες δυνατότητες στους δέκτες τους. Τέλος χαρακτηριστικό είναι ότι οι περισσότεροι ερωτηθέντες χρησιμοποιούν περισσότερα από ένα μέσα για να εκφραστούν με το twitter (72%) και το facebook (56%) να κυριαρχούν.