Σε αλλαγές προχωρά – γι’ ακόμη μια φορά- το γνωστό social medium της Meta Instagram. Στο εξής, αλλάζει ο αλγόριθμος που η πλατφόρμα χρησιμοποιεί για να συστήνει περιεχόμενο. Θα δίνεται έμφαση στο πρωτότυπο content και θα δοθεί ένα boost σε μικρότερους λογαριασμούς.
Η μεγαλύτερη αλλαγή αφορά τους λογαριασμούς που κατεβάζουν ή αναδημοσιεύουν video και φωτογραφίες άλλων χρηστών. Σε αρκετές περιπτώσεις γίνεται αναφορά στον αρχικό δημιουργό κάνοντας tag στην ανάρτηση ή στη λεζάντα, αλλά συχνά το περιεχόμενο αναδημοσιεύεται ολόκληρο χωρίς καμία αναγνώριση και το ενδιαφέρον αποσπάται από το άτομο που δημιούργησε το περιεχόμενο αρχικά.
Το Instagram φαίνεται να έχει πρόβλημα με αυτό και θα αρχίσει να αφαιρεί αναδημοσιεύσεις περιεχομένου από τις προτάσεις του σε ολόκληρη την πλατφόρμα.
Το update στοχεύει σε λογαριασμούς που μοιράζονται περιεχόμενο που δεν “δημιούργησαν ή βελτίωσαν ουσιαστικά” περισσότερες από 10 φορές σε 30 ημέρες. Αυτό σημαίνει ότι, θεωρητικά, το Instagram Explore page ή οι προτάσεις του main feed δεν θα περιλαμβάνουν περιεχόμενο από τους εν λόγω λογαριασμούς. Παράλληλα, η πλατφόρμα πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα: θα αντικαταστήσει το αναδημοσιευμένο περιεχόμενο με την αρχική ανάρτηση του δημιουργού στις προτάσεις. Η εταιρεία δηλώνει ότι θα αντικαθιστά τις αναδημοσιεύσεις μόνο όταν η αρχική δημοσίευση είναι “σχετικά νέα” και όταν το σύστημα είναι βέβαιο ότι οι αναρτήσεις είναι πανομοιότυπες.