Η Meta κάνει επιτέλους το μεγάλο βήμα για την πλατφόρμα Threads, μεταφέροντας επίσημα τον ιστότοπο της υπηρεσίας από το threads.net στο threads.com. Η αλλαγή αυτή έρχεται αφότου η Meta εξαγόρασε τελικά το περιζήτητο domain από μία startup που είχε λανσάρει μια εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων με το ίδιο όνομα, η οποία στη συνέχεια αποκτήθηκε από τη Shopify. Αν και το ποσό της εξαγοράς δεν έχει αποκαλυφθεί, η μετάβαση στο threads.com θεωρείται στρατηγικής σημασίας για τη μελλοντική ανάπτυξη της πλατφόρμας.
Παράλληλα, η Meta ενισχύει σημαντικά τη λειτουργικότητα της web έκδοσης του Threads. Η νέα αναβάθμιση φέρνει σύνθεση αναρτήσεων σε ξεχωριστό παράθυρο, ώστε οι χρήστες να μπορούν να συνεχίσουν την περιήγησή τους χωρίς διακοπή. Προστέθηκε επίσης προβολή single-column για custom feeds, φέρνοντας την εμπειρία πιο κοντά σε αυτή της mobile εφαρμογής. Επιπλέον, οι αποθηκευμένες αναρτήσεις απέκτησαν το δικό τους shortcut μενού, δίνοντας εύκολη πρόσβαση χωρίς την ανάγκη pinned column.
Σε μια ακόμα πιο επιθετική κίνηση για την προσέλκυση χρηστών από το Χ (πρώην Twitter), η Meta δοκιμάζει ένα νέο εργαλείο που επιτρέπει στους χρήστες να ανεβάσουν τη λίστα των accounts που ακολουθούν στο Χ και να εντοπίσουν αντίστοιχους λογαριασμούς στο Threads. Η λειτουργία αυτή βρίσκεται σε beta στάδιο και απαιτεί εξαγωγή δεδομένων από το Χ, διαδικασία που μπορεί να διαρκέσει έως και τρεις ημέρες. Παρότι χρονοβόρα, η λειτουργία αυτή θα μπορούσε να προσφέρει στη Meta πολύτιμα δεδομένα για τις συνήθειες των χρηστών σε ανταγωνιστικές πλατφόρμες.