Προσφάτως η Huawei προέβη στη διοργάνωση ενός event για την παρουσίαση της νέας συσκευής MateBook 2-in-1, η οποία αρχικά ανακοινώθηκε στην έκθεση Mobile World Congress. Στο event, στελέχη της εταιρείας ανέφεραν ότι ενώ είναι εξαιρετικά δημοφιλής η Huawei σε άλλες αγορές, δυστυχώς δεν συμβαίνει το ίδιο και στις ΗΠΑ. Ως εκ τούτου αναλαμβάνει δράσεις για την αλλαγή της κατάστασης έτσι όπως έχει διαμορφωθεί σήμερα.
Να αναφερθεί ότι η Huawei είναι η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής smartphones παγκοσμίως, ωστόσο για πολλούς στις ΗΠΑ παραμένει μια άγνωστη εταιρεία. Από την άλλη πλευρά, δύσκολα θα μπορούσε κάποιος να αγνοήσει το γεγονός της ύπαρξης premium συσκευών στην αγορά αυτή. Για παράδειγμα τα Google Nexus 6P και το Huawei Watch, αποτελούν δυο πολύ αντιπροσωπευτικά παραδείγματα, τα οποία έχουν λάβει καλές κριτικές από πολλούς reviewers. Ωστόσο δεν μπορούν από μόνα τους να προσφέρουν υψηλότερο μερίδιο στην εταιρεία.
Η εταιρεία σκοπεύει να προσφέρει premium συσκευές στις ΗΠΑ, σε απάντηση στις πρόσφατες αιτιάσεις και στα στερεότυπα που έχουν δημιουργηθεί, ότι οι κινεζικές εταιρείες, παράγουν φθηνά smartphones. Να αναφερθεί τέλος ότι τόνισε πως η αγορά των PCs και των tablets, βρίσκεται σε συνεχή πτώση. Αντίθετα, η αγορά των συσκευών 2-in-1 γνωρίζει άνθηση, ενώ μέχρι το 2020 οι υβριδικές συσκευές υπολογίζεται ότι θα ανέλθουν στα 63.8 εκατομμύρια.