31.9 C
Athens
Τετάρτη, 3 Ιουλίου, 2024
More

    Γύρισαν την… πλάτη οι χρήστες στα AAA games για iPhones και iPads

    Το mobile gaming θεωρείται ένα εξαιρετικά δυνατό “χαρτί” για τη βιομηχανία. Τα AAA games για iPhones και iPads όμως δε φαίνεται να έχουν σημειώσει την επιτυχία που ήλπιζε η Apple. Αυτή τη στιγμή, το Resident Evil Village και το Assassin’s Creed Mirage είναι διαθέσιμα για iOS και iPadOS και χρησιμοποιήθηκαν για την προώθηση της ισχύος του hardware της σειράς iPhone 15 Pro. Ωστόσο, τα δεδομένα δεν δείχνουν ενθαρρυντικά αποτελέσματα.

    Πιο συγκεκριμένα, η Appfigures υποστηρίζει ότι αυτοί οι τίτλοι είναι… αποτυχία. Για παράδειγμα, το Assassin’s Creed Mirage της Ubisoft έχει περισσότερες από 123.000 λήψεις από την κυκλοφορία του στις 6 Ιουνίου, αλλά λιγότεροι από 3.000 χρήστες πλήρωσαν για το πλήρες παιχνίδι, που κοστίζει $49. Και οι καθημερινές λήψεις έχουν ήδη πέσει κάτω από 3.000 κατά μέσο όρο. Αυτά τα νούμερα είναι σημαντικά χαμηλότερα από άλλα δωρεάν παιχνίδια για iOS και iPadOS.

    Το Resident Evil 4, που κυκλοφόρησε τον Δεκέμβριο του περασμένου έτους για iOS, επίσης αντιμετωπίζει δυσκολίες. Μόνο 357.000 άτομα έχουν κατεβάσει το παιχνίδι και 7.000 έχουν πληρώσει $29 για την πλήρη εμπειρία. Το Resident Evil Village έχει μόνο 5.750 χρήστες.

    Οι αναλυτές πιστεύουν ότι οι χρήστες προτιμούν πιο απλά και πιο casual παιχνίδια στα τηλέφωνα και τα tablet τους. Μερικά από τα πιο δημοφιλή mobile games συνήθως δίνουν προτεραιότητα στο artwork -αντί για τα εντυπωσιακά γραφικά- και το πιο απλό gameplay. Οι τίτλοι AAA απαιτούν φυσικά χειριστήρια για την καλύτερη δυνατή εμπειρία, καθώς και μεγάλες οθόνες. Και ας το παραδεχτούμε, ακόμα και το iPhone 15 Pro Max έχει μικρή οθόνη για σοβαρό AAA gaming.

    Υπάρχουν βέβαια και άλλοι παράγοντες που συμβάλλουν. Για παράδειγμα, μόνο τα iPhone 15 Pro και 15 Pro Max υποστηρίζουν AAA games και τα iPads με τουλάχιστον M1 chips και άνω επιτρέπουν τη λειτουργία παιχνιδιών που μοιάζουν με κονσόλες. Αυτό περιορίζει τον αριθμό των χρηστών που μπορούν να απολαύσουν αυτά τα παιχνίδια. Παρ’ όλα αυτά, κάποιοι πιστεύουν ότι η Apple πλήρωσε τα στούντιο παιχνιδιών απλώς και μόνο για να μπορέσει να προωθήσει το ισχυρό της hardware.

    Ελένη Σαραντάκη
    Ελένη Σαραντάκη
    Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.

    Related Articles

    ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    εισάγετε το σχόλιό σας!
    παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles