Τι χρονιά ήταν κι αυτή! Γεμάτη αντιφάσεις, απώλειες, κοσμοϊστορικά γεγονότα και αλλαγές. Αλλαγές στην καθημερινότητα, στις μνήμες, στον τρόπο σκέψης μας. Το αποτύπωμα που αφήσαμε από τις αναζητήσεις μας στο Google, καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς που πέρασε, συγκέντρωσε η Google στο καθιερωμένο Zeitgeist.
Στο Google Zeitgeist 2011, θα μπορέσετε να δείτε τι προσέλκυσε το ενδιαφέρον μας περισσότερο αυτή τη χρονιά, ανά ήπειρο και σε κάποιες περιπτώσεις ανά χώρα. Σε παγκόσμιο επίπεδο, όμως, ποιοι ήταν οι πρωταγωνιστές;
Πρώτη και καλύτερη η Rebecca Black και το καμένο (διόρθωση, το χειρότερο ever) τραγούδι της χρονιάς… το Friday. Σε σειρά ακολουθούν άσχετα μεταξύ τους πρόσωπα ή πράγματα, όπως το Google+, ο Ryan Dunn, η Adele, το iPhone 5 (που δεν ήρθε ποτέ μέσα στη χρονιά) και φυσικά ο Steve Jobs.
Με εντυπωσιακά interactive γραφικά, στο Google Zeitgeist 2011 θα μπορέσετε να ανακαλύψετε τον όγκο των αναζητήσεων που είχαν τα συγκεκριμένα θέματα, συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά, αλλά και πλούσιο φωτογραφικό υλικό.
Ποιες είναι οι εντυπώσεις για την χρονιά που πέρασε; Τι θα μπορούσε να περιλαμβάνει το Ελληνικό Zeitgeist; Αναμένουμε ιδέες.
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.