22.4 C
Athens
Δευτέρα, 21 Απριλίου, 2025
More

    Google Engage, το νέο εργαλείο της Google για τις διαφημιστικές και στην Ελλάδα

    Η online παρουσία ενός προϊόντος, μίας υπηρεσίας ή μίας επιχείρησης, γίνεται ολοένα και πιο σημαντική πια. Έτσι, αυξάνει και η ζήτηση για αντίστοιχες υπηρεσίες ανάλογης προβολής. Ανταποκρινόμενη σε αυτές τις ανάγκες, η Google έχει αναπτύξει το πρόγραμμα  Google Engage για Διαφημιστικές, ένα δωρεάν πρόγραμμα σχεδιασμένο για όσους θέλουν να προσφέρουν υπηρεσίες διαδικτυακού μάρκετινγκ στους πελάτες τους, σε Ελλάδα και Κύπρο. Η ιδιαιτερότητα του προγράμματος είναι ότι παρέχει στα μέλη του την ευκαιρία να αυξήσουν τις δυνατότητές τους στον τομέα των συμβουλευτικών υπηρεσιών διαδικτυακού μάρκετινγκ και παράλληλα να απολαύσουν σημαντικά προνόμια.

    Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται η εκπαίδευση σε προϊόντα της Google, χρήσιμο υλικό πωλήσεων και μάρκετινγκ που θα τους βοηθήσει να προωθήσουν τις συμβουλευτικές υπηρεσίες διαδικτυακού μάρκετινγκ που προσφέρουν σε δυνητικούς πελάτες, αλλά και υποστήριξη για να λάβουν πιστοποίηση από την Google. Το πρόγραμμα αυτό είχε ξεκινήσει πριν από αρκετό καιρό σε άλλες χώρες και υπάρχουν ήδη παραδείγματα εταιρειών που αύξησαν την πελατειακή τους βάση μέσω αυτού.

    Επιπλέον, μέσω του προγράμματος Google Engage για Διαφημιστικές οι συμμετέχοντες μπορούν να προσφέρουν στους πελάτες τους δωρεάν δοκιμαστικά κουπόνια αξίας €50 για διαφήμιση στο Google AdWords, ως ένα κίνητρο για την προσέλκυση και τη διατήρηση πελατών. Με αυτά οι πελάτες τους μπορούν να γνωρίσουν αλλά και να εξοικειωθούν στη χρήση του AdWords.

    Για το AdWords γνωρίζετε ήδη, καθώς είναι το δημοφιλές εργαλείο στοχευμένης online διαφήμισης της Google.

    Στο πλαίσιο του προγράμματος Google Engage για Διαφημιστικές η Google πραγματοποίησε εκπαιδευτικό σεμινάριο ειδικά διαμορφωμένο για διαφημιστικές εταιρίες και web designers με θέμα «Google AdWords: εκπαίδευση, συμβουλές & εργαλεία για διαφημιστικές εταιρείες». Η ημερίδα ήταν αποκλειστικά για τα μέλη του προγράμματος  “Google Engage για Διαφημιστικές” και ήταν μία ημέρα γεμάτη με όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι για την αξιοποίηση του Google AdWords για δημιουργία επιτυχημένων online διαφημίσεων.

    Την ημερίδα άνοιξε ο κ. Στέφανος Λουκάκος ο οποίος και ανέλυσε τις τάσεις και ευκαιρίες που παρουσιάζονται στο διαδίκτυο τόσο για την Ελλάδα όσο και για το εξωτερικό. Η Μαρία Φουντά, υπεύθυνη μάρκετινγκ της Google Ελλάδας μίλησε για το πρόγραμμα Google Engage για Διαφημιστικές και την επιτυχία μελών του σε χώρες του εξωτερικού.

    Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και διαφωτιστική ήταν και η ομιλία του David Booth, ενός από τους πλέον έμπειρους εκπαιδευτές της Google, συγγραφέα και ομιλητή σε σεμινάρια διαδικτυακού μάρκετινγκ. Ο David μοιράστηκε με τους συμμετέχοντες τις γνώσεις που έχει αποκομίσει από τη δεκάχρονη εμπειρία του ως σύμβουλος διαφημιστικών εταιριών στην Αμερική και τον Καναδά, ενώ προσέφερε χρήσιμες συμβουλές και πρακτικές γνώσεις τόσο για τους περισσότερο έμπειρους όσο και για τους αρχάριους χρήστες του AdWords.

    Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφή στο πρόγραμμα της Google Engage για Διαφημιστικές μπορείτε να επισκεφτείτε τη σελίδα

     

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    15,200ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles