Έχοντας ξεπεράσει το σοκ από τη κακή είσοδο στο χρηματιστήριο πριν από 1,5 χρόνο, εξαιτίας του κακού υπολογισμού σχετικά με τη συμμετοχή των κινητών συσκευών στο μερίδιο διαφήμισης, το Facebook φαίνεται να μαθαίνει από τα λάθη του. Έτσι, ένα χρόνο απο την είσοδο του στην αγορά της mobile διαφήμισης, αναμένεται να καταφέρει να καρπωθεί το 16% της αγοράς μέσα στο 2013. Το ποσοστό αυτό είναι σχεδόν τριπλάσιο σε σχέση με το μερίδιο που είχε η εταιρεία την περασμένη χρονιά, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών eMarkter.
Σύμφωνα με την τελευταία αναφορά της εταιρείας το Μάιο, τα έσοδα της από mobile διαφημίσεις αντιστοιχούν πλέον στο 41% των εσόδων της εταιρείας. Βέβαια δεν είναι όλα ρόδινα, καθώς ο κυρίαρχος του παιχνιδιού σε αυτό τον τομέα είναι η Google η οποία αναμένεται να κατέχει το 53% της αγοράς μέχρι το τέλος του 2013.