Το Facebook δοκιμάζει αυτή τη στιγμή ένα νέο σχεδιασμό στη σελίδα εκδηλώσεων των χρηστών του, ο οποίος εκτός του ότι βάζει σε μία τάξη τις εκδηλώσεις των χρηστών, περιέχει ένα νέο πλαίσιο στο οποίο προτείνει εκδηλώσεις οι οποίες ίσως ενδιαφέρουν τους χρήστες.
Όπως μπορείτε να δείτε στην παραπάνω εικόνα, το Facebook διαχωρίζει τις προσκλήσεις εκδηλώσεων τις οποίες έχει δεχτεί ένας χρήστης, τις εκδηλώσεις τις οποίες έχει αποθηκεύσει και αυτές τις οποίες ο χρήστης έχει δημιουργήσει.
Αυτό που έχει, όμως, μεγαλύτερη σημασία είναι το πλαίσιο το οποίο εμφανίζεται στη δεξιά μπάρα του Facebook στην παραπάνω εικόνα και ονομάζεται «Events for you». Στο πλαίσιο αυτό προτείνονται εκδηλώσεις στο χρήστη βάσει διαφόρων πληροφοριών, όπως την τοποθεσία του, τα groups στα οποία συμμετέχει, τις σελίδες τις οποίες έχει κάνει like, τα events τα οποία παρακολουθούν οι φίλοι του κλπ.
Ίσως αυτή να είναι η αρχή έτσι ώστε το Facebook να δημιουργήσει μελλοντικά μία ανεξάρτητη εφαρμογή για τις εκδηλώσεις του στις κινητές συσκευές, όπως έχει κάνει με την εφαρμογή μηνυμάτων, κάτι το οποίο θα ήταν αρκετά ενδιαφέρον, θα δημιουργούσε ανταγωνισμό με άλλες εταιρίες με εφαρμογές στο χώρο εκδηλώσεων, καθώς επίσης και ευκαιρίες για περισσότερα έσοδα με την προώθηση εκδηλώσεων.