Εν τάξει, μπορεί να μας δίδαξε ο Steve Jobs πως το marketing πίσω από τα πράγματα πολλές φορές είναι πιο σημαντικό και από τα ίδια τα προϊόντα, αλλά φαίνεται, πως κάποιες φορές φτάνουμε στα όρια της υπερβολής.
Η Microsoft, μέσω του επίσημου twitter account της, στηρίζει τον διαγωνισμό του Windows Phone evangelist @BenThePCGuy που καλεί όσους έχουν να μοιραστούν μία απολύτως ανατριχιαστική ή φρικιαστική ή οποιαδήποτε άλλη δυσφημιστική προσωπική ιστορία για τα Android, πάντα στο twitter, χρησιμοποιώντας το hashtag #droidrage.
Όσοι γράψουν τις χειρότερες εμπειρίες, θα κερδίσουν ένα δωρεάν Windows Phone… και αν αναρωτιέστε ποιος μπορεί να συμμετάσχει σε έναν τέτοιο διαγωνισμό, σας ενημερώνουμε πως μέχρι πριν 2 ώρες, 3200 άνθρωποι έχουν ήδη πει τις ιστορίες τους και οι συμμετοχές… συνεχίζουν.
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.