Σε μία πρωτότυπη προωθητική ενέργεια, με έμπνευση τα social media, έχει προχωρήσει ένα ξενοδοχείο στο Σίδνεϋ της Αυστραλίας.
Το 1888 Boutique Hotel προσφέρει μία δωρεάν διανυκτέρευση σε όποιον επισκέπτη του διαθέτει περισσότερους από… 10.000 followers στο Instagram. Όπως διευκρινίζεται από το ξενοδοχείο, ωστόσο, η προσφορά αυτή θα λήξει όταν 50 επισκέπτες “εξαργυρώσουν” αυτό το προνόμιο.
Το ξενοδοχείο έχει, έτσι κι αλλιώς, μία ιδιαίτερη σχέση με τον κόσμο της φωτογραφίας, καθώς έχει πάρει το όνομά του (1888) από τη χρονιά που η Kodak κυκλοφόρησε την πρώτη της φωτογραφική μηχανή.
Στο εσωτερικό του, το 1888 Hotel είναι, αυτή τη στιγμή, διακοσμημένο με περισσότερες από 100 “Instagram” φωτογραφίες που τραβήχθηκαν από τους επισκέπτες του. Το ξενοδοχείο “τρέχει” επίσης έναν μηνιαίο διαγωνισμό που προσφέρει στον επισκέπτη που έχει τραβήξει την καλύτερη φωτογραφία από αυτό και την έχει ανεβάσει στο Instagram μία επιπλέον δωρεάν διανυκτέρευση.
Και κάπως έτσι τα social media, “οδηγούν” το marketing σε αρκετές περιπτώσεις πλέον…