16.2 C
Athens
Σάββατο, 19 Απριλίου, 2025
More

    Apple TV: Αλλάζει στρατηγική λόγω χαμηλής τηλεθέασης

    Ο ανταγωνισμός μεταξύ των υπηρεσιών streaming έχει γίνει εξαιρετικά έντονος στις μέρες μας. Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα, το Apple TV, που ξεκίνησε το 2019, απέτυχε να κατακτήσει σημαντικό μερίδιο στην αγορά, με αποτέλεσμα να αλλάζει στρατηγική. Παρά τις μεγάλες επενδύσεις, την κριτική αναγνώριση και τις πολυάριθμες υποψηφιότητες για βραβεία, το Apple TV+ φέρεται να επιτυγχάνει λιγότερη τηλεθέαση σε ένα μήνα από ό,τι το Netflix σε μία ημέρα.

    Τα τελευταία πέντε χρόνια, μόνο τέσσερις σειρές της Apple TV+ μπήκαν στη λίστα της Nielsen με τις δέκα πιο δημοφιλείς πρωτότυπες σειρές streaming εβδομαδιαίως. Αν και το Ted Lasso ήταν η κορυφαία σειρά του 2023, η Apple TV+ εξακολουθεί να κατέχει μικρότερο μερίδιο κορυφαίων σειρών σε σύγκριση με οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία streaming εκτός από την Paramount+.

    Η αρχική προσπάθεια της Apple χαρακτηρίστηκε από υψηλές δαπάνες για projects και ταλέντα, συμπεριλαμβανομένων συμφωνιών με μεγάλα ονόματα όπως η Oprah Winfrey, ο Steven Spielberg και η Jennifer Aniston. Η εταιρεία ξόδεψε περισσότερα από 500 εκατομμύρια δολάρια σε ταινίες από σκηνοθέτες όπως ο Martin Scorsese, ο Ridley Scott και ο Matthew Vaughn, και πάνω από 250 εκατομμύρια δολάρια για τη μίνι σειρά Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, Masters of the Air. Παρά τις καλές κριτικές και τις υποψηφιότητες για βραβεία, αυτά τα έργα δεν απέφεραν την τηλεθέαση που η Apple προφανώς ήλπιζε.

    Η νέα στρατηγική της εταιρείας περιλαμβάνει αυστηρότερους ελέγχους του προϋπολογισμού και πιο προσεκτική προσέγγιση στις δαπάνες. Αυτό σημαίνει την καταβολή λιγότερων προκαταβολών για σειρές, την ταχύτερη ακύρωση μη αποδοτικών σειρών και την αναβολή παραγωγών για καλύτερη διαχείριση του κόστους. Για παράδειγμα, η παραγωγή της σειράς επιστημονικής φαντασίας Foundation αναβλήθηκε για να αποφευχθούν υπερβάσεις του προϋπολογισμού λόγω καθυστερήσεων σχετιζόμενων με τις απεργίες ηθοποιών και σεναριογράφων του 2023.

    Το κόστος της δεύτερης σεζόν του Severance αυξήθηκε πάνω από 20 εκατομμύρια δολάρια ανά επεισόδιο λόγω καθυστερήσεων που σχετίζονταν με την πανδημία, εσωτερικών συγκρούσεων και πρόσθετων εξόδων όπως η πρόσληψη του δημιουργού του House of Cards, Beau Willimon, για συνεισφορές στο σενάριο. Η διοίκηση ζήτησε από τους παραγωγούς του Severance να μειώσουν το budget για τις μελλοντικές σεζόν, δίνοντας έμφαση στην ανάγκη για οικονομική βιωσιμότητα.

     

    Ελένη Σαραντάκη
    Ελένη Σαραντάκη
    Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    15,200ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles