32.6 C
Athens
Τρίτη, 23 Ιουνίου, 2026
More

    Στο iPhone 4S δεν μπορείτε να απενεργοποιήσετε το 3G

    Όλες οι τεχνολογικές εξελίξεις στο Google News!
    Ακολουθήστε το Digitallife.gr για νέα, gadgets και όλες τις εξελίξεις της ψηφιακής ζωής.
    Add as preferred source on Google

    Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχουν πολλοί λόγοι για να απενεργοποιήσετε το 3G στο κινητό σας. Έτσι κι αλλιώς, αν δεν σβήσετε τελείως τις ρυθμίσεις του access point name, η συσκευή θα συνεχίσει να συνδέεται στο internet, απλά πιο αργά, μέσω GPRS. Έτσι ο μόνος λόγος απενεργοποίησης του 3G παραμένει η αυτονομία της μπαταρίας. Όπως φαίνεται όμως, στο iPhone 4S η Apple φρόντισε να μας «απαλλάξει» από αυτό το δίλημμα, αφαιρώντας πλήρως την επιλογή «Enable 3G». Οι πρώτες πληροφορίες ανέφεραν το θέμα στην Αμερική, όμως δυστυχώς δεν περιορίζεται στην άλλη άκρη του Ατλαντικού. Ο Άγγελος Σφακιανάκης επιβεβαίωσε ότι το ίδιο ισχύει και στο δικό του iPhone 4S.

    Δημήτρης Θωμαδάκης
    Δημήτρης Θωμαδάκης
    The Matrix cannot tell you who you are

    Related Articles

    6 ΣΧΟΛΙΑ

    τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    15,400ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles