31.1 C
Athens
Τετάρτη, 24 Ιουνίου, 2026
More

    Η Αμερική θέλει να πληρώνει μέσω κινητού

    Όλες οι τεχνολογικές εξελίξεις στο Google News!
    Ακολουθήστε το Digitallife.gr για νέα, gadgets και όλες τις εξελίξεις της ψηφιακής ζωής.
    Add as preferred source on Google

    Ενδιαφέρον παρουσίασαν τα αποτελέσματα μίας έρευνας που διεξήχθη από την εταιρεία Mobio στην Αμερική. Το 94% όσων συμμετείχαν, δήλωσαν ότι θα χρησιμοποιούσαν το κινητό τους για ηλεκτρονικές πληρωμές. Το 69% διατηρεί επιφυλάξεις ως προς την ασφάλεια των συναλλαγών, το 51% έχει πληρώσει μέσω κινητού το τελευταίο τρίμηνο, ενώ το 82% σκοπεύει να πληρώσει μέσω κινητού τουλάχιστον μία φορά εντός της χρονιάς. Τα θέματα ασφαλείας είναι ο πιο ουσιαστικός λόγος για τον οποίο οι mobile πληρωμές δεν αποτελούν κοινή πρακτική.

    Δημήτρης Θωμαδάκης
    Δημήτρης Θωμαδάκης
    The Matrix cannot tell you who you are

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    15,400ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles