Ακολουθώντας την αναβάθμιση του δικτύου της και στο πλαίσιο του νέου επιχειρησιακού σχεδιασμού της που δίνει έμφαση στην παροχή ολοκληρωμένης εμπειρίας στον πελάτη, η MTN Κύπρου ενοποιεί τα τμήματα Retail και Customer Care και στη θέση τους δημιουργεί το Τμήμα MTN Stores and Customer Experience.

H πρωτοποριακή αυτή κίνηση ανταποκρίνεται στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών της για συνολική και ποιοτική εξυπηρέτηση σε κάθε επαφή τους με την ΜΤΝ, με οποιονδήποτε τρόπο κι αν γίνεται αυτή.
Τη νέα θέση της Head of MTN Stores and Customer Experience αναλαμβάνει η κ. Ελπίδα Λουκά-Μιχαηλίδου. Η κ. Λουκά-Μιχαηλίδου θα ηγείται ομάδας περίπου 200 αφοσιωμένων επαγγελματιών που στελεχώνουν τόσο τα 21 καταστήματα MTN, τη μεγαλύτερη ιδιόκτητη αλυσίδα τηλεπικοινωνιακών προϊόντων στην Κύπρο, όσο και το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Η κ. Λουκά-Μιχαηλίδου κατείχε μέχρι πρόσφατα τη θέση της Γενικής Διευθύντριας στην Multichoice (Cyprus) Public Co Ltd. Κατά τη διάρκεια της 16χρονης πορείας της στην εταιρία υπηρέτησε ως Διευθύντρια Εξυπηρέτησης Πελατών και Πωλήσεων, Διευθύντρια Επιχειρήσεων, και Εμπορική Διευθύντρια. Άρχισε τη σταδιοδρομία της στη Νέα Υόρκη, στο τμήμα Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης του The Actors’ Fund of America. Σπούδασε στη Νέα Υόρκη, όπου απόκτησε Bachelor Degree (BBA) και Master Degree στο Business Administration (MBA).
Η πολύπλευρη εμπειρία της θα βοηθήσει την MTN να προσφέρει περισσότερα: να αναβαθμίσει το επίπεδο εξυπηρέτησης και ικανοποίησης των πελατών της και να εμπλουτίσει τις εμπειρίες τους με τα καινοτόμα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.