Η ΜΤΝ όπως ανακοίνωσε προχθές Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012 , ξεπέρασε το όριο των 300.000 συνδρομητών.
Στη δημοσιογραφική διάσκεψη της εταιρίας, με κεντρικό μήνυμα «300.000 συνδρομητές ζητούν περισσότερα. Ανταποκρινόμαστε», ο CEO, κ. Pieter Verkade αναφέρθηκε στο πανηγυρικό γεγονός τονίζοντας ότι η ΜΤΝ ανταποκρίνεται στην πρόκληση με μια σειρά από κινήσεις που αλλάζουν το χάρτη της αγοράς τηλεπικοινωνιών στην Κύπρο.
Συγκεκριμένα, ο κ. Verkade περιέγραψε στους εκπροσώπους του τύπου τη νέα λογική καταστημάτων που υιοθετεί πλέον η ΜΤΝ, σύμφωνα με την οποία ο επισκέπτης βρίσκεται στο επίκεντρο απολαμβάνοντας ολοκληρωμένη εμπειρία χρήσης. Παράλληλα, ενημέρωσε σχετικά με το νέα ευέλικτο πρόγραμμα της εταιρίας, το οποία παρέχει απόλυτο έλεγχο του κόστους και ανταποκρίνεται στην παρούσα οικονομική συγκυρία. Η εκδήλωση έγινε στο νέο, «προηγμένης τεχνολογίας», ΜΤΝ Store στην οδό Λήδρας 116, στη Λευκωσία.
Εντυπωσιακές εμπειρίες στα MTN Stores
Η ΜΤΝ, με τα νέα ΜΤΝ Stores, δημιούργησε τον απόλυτο προορισμό για τους λάτρεις της τεχνολογίας. Τα νέα ΜΤΝ Stores επιτρέπουν στους επισκέπτες τους να επεξεργαστούν, να δοκιμάσουν και να παίξουν με ό,τι καλύτερο προσφέρει η αγορά σε smartphones, tablets, laptops, notebooks, κινητά τηλέφωνα και accessories. Οι συσκευές είναι συνδεδεμένες με το αντίστοιχο λειτουργικό σύστημα ώστε ο επισκέπτης να αποκτά ολοκληρωμένη εμπειρία χρήσης. Παράλληλα, οι συσκευές συνδέονται με πρωτοποριακά και έξυπνα gadgets / accessories για οποιαδήποτε χρήση: μουσική, παιχνίδια, προβολή video κτλ.
Έλεγχος του κόστους
Η ΜΤΝ, κατανοώντας τις ανάγκες των συνδρομητών της στην τρέχουσα οικονομική συγκυρία, ανταποκρίνεται με ένα πρωτοποριακό για την Κύπρο πρόγραμμα. Με το νέο καρτοσυμβόλαιο MTN Up2U 10+, ο συνδρομητής έχει τη δυνατότητα να ελέγξει και να αλλάξει δωρεάν το ποσό του ορίου του οποτεδήποτε επιθυμεί, προσαρμόζοντας το στις δικές του ανάγκες. Για πρώτη φορά εταιρία κινητής τηλεφωνίας παραχωρεί τον έλεγχο του παγίου στους ίδιους τους καταναλωτές.
Επιδόσεις
Τέλος, ο CEO της MTN ανακοίνωσε τις θετικές επιδόσεις της εταιρίας: το μερίδιο αγοράς της εταιρίας αυξήθηκε και έφτασε φέτος το 32%. Παράλληλα, η συνδρομητική βάση αυξήθηκε κατά 15% σε σχέση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους, ενώ εντυπωσιακή είναι η αύξηση της χρήσης δεδομένων (data usage) που άγγιξε το 28% από τον περασμένο Αύγουστο έως και σήμερα.